نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شرایط خاص ! برگشت به رئال و انتقال به تیمی غیر از یووه ؟

شرایط خاص ! برگشت به رئال و انتقال به تیمی غیر از یووه ؟

شاید تعداد اندکی از هواداران تیم یوونتوس، به جدایی موراتا مهاجم اسپانیایی این باشگاه تمایل داشته باشند ولی سایر هواداران دوست ندارد این مهاجم از ترکیب یووه جدا شود و به تیمی دیگر بپیوندد.

 

رسانه های اسپانیایی در چند روز گذشته مانور زیادی بر روی این موضوع داده اند و اعلام کرده اند رئالی ها تصمیم نهایی خود را برای بازگرداندن این مهاجم گرفته اند و می خواهند در پایان فصل وی را به مادرید ببرند.

 

این خبر باعث شد تا شایعه های زیادی در بازار به وجود بیاید و واکنش های زیادی را از سوی طرفداران یووه و رئال به دنبال داشته باشد و با استقبال رئالی ها و مخالفت یوونتوسی ها همراه شود.

 

مطبوعات اسپانیایی مدعی شدند که رئالی ها در هر صورت او را به تیم خود بازخواهند گرداند ولی هنوز تصمیمی برای سرنوشت نهایی وی نگرفته اند اما از 2 حالت خارج نخواهد بود! در حالت اول ممکن است او را به تیم دیگری با قیمتی بالاتر بفروشند و شاید هم او در تیم زیدان بازی کند.

 

در همین رابطه سران تیم یوونتوس که علاقه ای به این موضوع ندارند در حال بررسی شرایط برای عدم واگذاری مهاجم اسپانیایی خود می باشند اما در صورتی که مجبور به واگذاری وی به تیم رئال شوند، باید به گزینه های دیگر فکر کنند.

 

گفته می شود کاوانی ستاره ی گلزن باشگاه پاریس سنت ژرمن یکی از گزینه هایی است که برای حضوری دوباره در ایتالیا ابزار علاقه کرده و دیگر نمی خواهد در فرانسه به فوتبال حرفه ای خود ادامه دهد و شاید او نزدیک ترین فرد برای جایگزینی مهاجم اسپانیایی باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: